Horské kolo HEAD X-Rubi 4.0 29" bkmatt/red 2024 SRAM 1x12, vzduchová vidlice Rock Shox s lock outem, 12,8 kg

Požadujete VIP cenu 29.400 Kč  - ZAREGISTRUJTE SE do "VIP zóny HEAD"

Při osobním vyzvednutí na naší provozovně/Praha 4, Vám kolo HEAD předáme sestrojené a seřízené. Návod, jak kolo HEAD sestavit, při dodání na Vaší adresu, je dole v textu.

Pánské horské kolo HEAD vyrobené v České republice, dálkově uzamykatelná vzduchová vidlice Rock Shox, SRAM 1x12, hydraulické kotoučové brzdy, bowdeny/lanka vedena rámem kola,  Alu 6061, TPR DB HT 29‘‘. Výška rámu 44/48/52/56 cm, hmotnost 12,8 kg. Geometrii rámu najdete v souboru PDF dole, na této kartě produktu.

při.../dodání na DOTAZ - k informaci o dostupnosti kola HEAD, použijte kontaktní formulář dole na této stránce.

Celý popis
Kód produktu: 24106
Skladem (2 ks)
VARIANTY/DODÁNÍ:
29"/44 cm/S/17"/pro 160-173 cm/dodání 72 h. 29"/56 cm/XL/22"/pro 184 -195 cm/dodání 72 h.
42 000  29 400  (cena s DPH)

Kola Head X-RUBI definuje tvar rámu. Snížená horní rámová trubka nabízí uživateli kola větší pohodlí a možnosti pro výběr. X-Rubi 4.0 představuje čtvrtý model typové řady. Je vybaven vzduchovou odpruženou vidlicí Rock Shox se zamykáním z řídítek, hydraulickými kotoučovými brzdami a převody SRAM v kombinaci 1x12 a koly 29".

Výroba/montáž kol HEAD v ČR
Kvalita nejen samotného výchozího materiálu, ale také konečné montáže v ČR, spočívá v tom, že kola HEAD nejsou montována na klasické montážní lince, ale na samostatných stojanech, díky čemuž je možné zajistit mnohem vyšší preciznost. Každé kolo HEAD je od A do Z stavěno na jediném stojanu a střídají se u něho jednotliví mechanici, cca osm až devět lidí, v závislosti na konkrétních prováděných úkonech. Pásovou/linkovou výrobu HEAD zkoušel před mnoha lety a po třech měsících od ní upustil. Už to, že kolo bylo na lince uchyceno vzhůru nohama, je pro kvalitu seřízení problémem.

Stanovení velikosti kola
Změřte se prosím (SVISLE, ne po nohou) od podlahy k rozkroku do třísel (do nejnižšího místa pánve), mírně rozkročen(á) (40-45 cm), tím se simuluje rozkročení nad kolem, když stojíte. A co naměříte vynásobte x 0,65, a tohle je +- velikost rámu kola  v cm.

Montáž kola po dodání
Kolo Vám doručíme ve velmi odolném přepravním kartónu. Kolu po dodání musíte věnovat cca 30-40 min pro smontování. Brzdy, přehazovačka a popř. přesmykač osazeno řetězem, řadící a brzdové páčky seřízené a namontované, zadní kolo namontované, vše je ihned plně funkční. Je potřeba kolo osadit pedály (klíč č. 15, pozor na levé klice je levý závit, na pravé klice pravý závit), namontovat řídítka, sedlovku, přední kolo (mezi destičkami je umělo-hmotná záslepka, ta je potřeba vyndat, ponechte si záslepku pro případ, že budete kolo přepravovat bez předního kola), dotáhnout kliky kola do středu – to je velmi důležité, dotáhněte hlavu kola (šroub je pod umělou zátkou na středu řídítek). Může se stát, že přední brzdový kotouč bude „štrejchat“ o brzdové destičky, prosím otočte kolo a vycentrujte brzdové těleso (destičky) na střed kotouče-dělá se to dvěma šrouby, které směřují do vidlice, povolením se brzdové těleso (třmen) uvolní a můžete ho vycentrovat, dívejte se směrem dolů, přes těleso, krásně uvidíte, jestli je kotouč při otočení kola mimo dosah brzdových destiček-není to nic složitého.

Občas udělejte kontrolu šroubů a to zejména: Dotažení dvou bočních šroubů u hlavy (představci) řídítek, horního šroubu na hlavě pod umělou zátkou, 4x šroubů u příruby na představci kola, dotažení klik kola a pedálů, dotažení šroubu pod sedlem, kontrola a dotažení rychlo-upínáků u sedlovky a u obou dvou kol.

Záruční/pozáruční servis kola/garanční prohlídka
Na naší prodejně Vám poskytneme záruční i pozáruční servis kola HEAD. V případě, že dojde k závadě v záruční době (2 roky), kontaktujte nás a my Vám vytvoříme podmínky pro co nejlepší řešení reklamace/závady. Standardem je, že kolo v záruce posíláme do továrny HEAD, která je v ČR a tam závadu opraví. V tomto případě je zařízení logistiky dopravy na nás a vše je velmi rychlé. Pro případ reklamace Vám doporučujeme, ponechte si přepravní kartón někde uskladněn. Garanční prohlídka je u nás hrazena (700 Kč) a to z důvodu, že drtivá většina kol je prodávána za tzv. VIP ceny HEAD a bohužel již není prostor, pro poskytování garanční prohlídky zdarma - HEAD uznává garanční servis z jakéhokoli servisu kol.

Rám Alloy 6061 HT TB TPR
Velikost 44/48/52/56 cm
Barva Rock Shox Judy S TK R 100mm+Poploc, TPR
Vidlice Neco H385E
Hlavové složení Sram SX Eagle 1x12
Řazení -
Přesmykač Sram NX Eagle 12 speed
Přehazovačka Sram PG1210 Eagle 11-50
Kazeta Sram NX DUB 34/175mm
Kliky Sram SX Eagle
Brzdy Clarks M2 180/160mm
Přední náboj HBC Pro 110x15mm 
Zadní náboj HBC Pro 142x12mm
Ráfky Weinmann U28 TL 32h
Plášťe CST Caballero 29x2.25”
Řídítka HBC Pro 720/35mm R-Film
Představec HBC Pro 70-100/35mm R-Film
Sedlovka HBC Pro 350-400/31.6mm R-Film
Sedlo HBC Pro VL-3381
Pedály Wellgo M272T DU

TEST kola X-RUBI: http://cykl.cz/item/test-head-x-rubi-iii-29

Robustní rám se skvěle funkčním osazením čítajícím spolehlivé díly Shimano a vidlici ROCK SHOX. Rám X-RUBI je pak v mnoha ohledech typickým zástupcem své kategorie a nabízí skoro až neotřesitelnou jízdní stabilitu a schopnost velmi dobré prostupnosti hodně členitým terénem plným nástrah v podobě kořenů či kamenů.

Head X-Rubi je přesně tou devětadvacítkou, u níž vyniknou pozitiva dané koncepce spojená se schopností poprat se i s hodně členitým terénem, aniž by majitel oplýval vyloženě vytříbenou jezdeckou technikou. Jednoduše řečeno – tento bike zvládá vyjet hodně prudké stojky, a stejně tak ve sjezdech příkrých pasáží si stále zachovává takovou porci jistoty až neohroženosti, že bude jezdec vyzdvihovat dovednosti největšího průměru kol bezmála do nebes. Dokonce i v zatáčkách si vede obstojně a přes delší rozvor nemá v točitých pasážích problémy, byť nejsou rozměry kola zrovna malé. To však majitel ucítí spíše při nesení kola po schodišti činžáku, nežli při jízdě samotné, takže geometrie zasluhuje pochvalu. Hodně se nám líbila nadstandardní sestava podložek pod představcem – takže následná variabilita posedu je hodně příjemná, ať už budeme preferovat jízdní komfort, či vyloženě sportovnější pozici. S tou nemá Head problém, nízká hlavová trubka je v tomto směru výhodou. Nám více vyhovovalo nastavení vzpřímenější pozice, která je komfortní i při celodenní jízdě, a přitom znatelně neubírá kolu na vrchařských schopnostech. Současně ani vyloženě prudké padáky nebyly se sériově nastaveným posedem nepřekonatelné.

Typ Název Velikost Stáhnout
.pdf HEAD BIKES -geometrie.pdf 1,4 MiB
Dotaz na HEADsportSHOP.cz

Potřebujete poradit ohledně výběru produktů HEAD/CRUSSIS, nebo máte jiný dotaz? Napište nám a my Vám co nejdříve zavoláme, nebo napíšeme. Jste-li „netrpěliví“, zavolejte nám na tel. číslo +420 737 571 268.

povinné položky

Obsah košíku
Celkem: 0,00 
Zobrazit košík
Vrátit se k nakupování