Horské kolo HEAD Granger 29" bkmatt/green 2024 S-RIDE M300 2x9

Požadujete VIP cenu 13.599 Kč - ZAREGISTRUJTE SE do "VIP zóny HEAD"

Při osobním vyzvednutí na naší provozovně/Praha 4, Vám kolo HEAD předáme sestrojené a seřízené. Návod, jak kolo HEAD sestavit, při dodání na Vaší adresu, je dole v textu.

Pánské horské kolo HEAD vyrobené v České republice, 18x rychlostí, Alu 6061 DB HT, 29‘‘, hydraulické kotoučové brzdy. Výška rámu 42/47/52/56 cm, hmotnost 14,8 kg. Geometrii rámu najdete v souboru PDF dole, na této kartě produktu.

při.../dodání na DOTAZ - k informaci o dostupnosti kola HEAD, použijte kontaktní formulář dole na této stránce.

Celý popis
Kód produktu: 24110 bk/green 29
Skladem (2 ks)
VARIANTY/DODÁNÍ:
29"/42 cm/S/17"/pro 160-170 cm/dodání 72 h. 29"/47 cm/M/18,5"/pro 170-180 cm/dodání 72 h. 29"/52 cm/L/20,5"/pro 177-186 cm/dodání 72 h.
19 430  13 599  (cena s DPH)

Základní model horského kola s koly 29" vyrobeného v České republice. Odpružená vidlice a hydraulické kotoučové brzdy. Head Granger je správnou volbou pro sportovněji založené jezdce na cyklotrasy či cyklostezky ve vašem okolí.

Výroba/montáž kol HEAD v ČR
Kvalita nejen samotného výchozího materiálu, ale také konečné montáže v ČR, spočívá v tom, že kola HEAD nejsou montována na klasické montážní lince, ale na samostatných stojanech, díky čemuž je možné zajistit mnohem vyšší preciznost. Každé kolo HEAD je od A do Z stavěno na jediném stojanu a střídají se u něho jednotliví mechanici, cca osm až devět lidí, v závislosti na konkrétních prováděných úkonech. Pásovou/linkovou výrobu HEAD zkoušel před mnoha lety a po třech měsících od ní upustil. Už to, že kolo bylo na lince uchyceno vzhůru nohama, je pro kvalitu seřízení problémem.

Stanovení velikosti kola
Změřte se prosím (SVISLE, ne po nohou) od podlahy k rozkroku do třísel (do nejnižšího místa pánve), mírně rozkročen(á) (40-45 cm), tím se simuluje rozkročení nad kolem, když stojíte. A co naměříte vynásobte x 0,65, a tohle je +- velikost rámu kola  v cm.

Recenze/TEST kola HEAD Granger

Základem kola HEAD GRANGER se stal duralový rám ze slitiny 6061, jehož trubky, použité profilace a jednotlivé konstrukční prvky nahrávají maximální pevnosti a odolnosti. Nepřehlédnutelná je masivní spodní trubka s bi-axiální profilací a s atraktivním průhybem u hlavy. Ovšem i všechny další části rámu vypovídají o jeho nadstandardní tuhosti - ať už se zaměříme na sedlovou trubku s vnějším průměrem 31,6 mm, na horní trubku s téměř trojúhelníkovým průřezem nebo na zcela přímá ramena zadní stavby, nikde není prostor ke kompromisům. Vše pak podtrhuje nejen maximální možný rozestup řetězových a sedlových vzpěr, nahoře doplněný o efektní napojení na sedlovou trubku, ale i masivní výztuha zpevňující levou stranu zadní stavby. Vedení řadicích bovdenů vnitřkem dolní trubky respektuje poslední trendy a především tvarované vstupy na bocích spodní trubky vypadají hodně atraktivně.

Z hlediska použité geometrie před sebou máme celkem klasickou sportovní devětadvacítku. Vyznačuje se delším rozvorem, vynikající jízdní stabilitou, ale současně také poslušností ke změně směru jízdy. Ta je zajištěna především představcem, který společně se širokými řídítky nabídne, vzhledem k 29“ koncepci, příkladnou točivost. Ve vyšších rychlostech už sice převládne celková stabilita nad obratností, ale v těch nižších se dá s touto devětadvacítkou snadno proplést i hodně točitými pasážemi. Krátký představec a výška řídítek se ale promítly do vlastnosti pro daný segment netypické, a sice do ochoty k odlepení předního kola od země. Není třeba obav, ve výjezdech je Head Granger stále klasickou devětadvacítkou, byť vyžaduje trochu práce s těžištěm. Ale v případě nutnosti nadhození předního kola na překážku, eventuelně i při bunny hopu, má jezdec pocit nadstandardní ovladatelnosti. Stačí jen zabrat za řídítka a opřít se do pedálů, následné odlepení obou kol od země a výšku skoku limituje pouze celková hmotnost 14,8 kilogramu. Ve sjezdech přijdou opět vhod širší řídítka a kratší představec, dokonce i méně zkušený jezdec si na testovaném biku dovolí sjet hodně prudká klesání, aniž by se musel extrémně posouvat za sedlo. Přestože jsou pro tuto devětadvacítku ideálním prostředím především klasické rychlejší tratě, tak se kolo nezalekne ani těch techničtějších. Ve vyloženě tvrdším terénu jsou sice trochu limitujícím faktorem pláště, ovšem jejich výhodou je dobré odvalování na asfaltu a tvrdém podkladu všeobecně, zajištěné téměř na sebe navazujícími výstupky uprostřed běhounu.

Pokud tedy uvažujete o devětadvacítce, Head Granger  je dobrou volbou. Nejenže nemá žádnou výraznější slabinu, ale navíc také vypadá hodně pěkně.

Rám Alloy 6061 HT, DB
Velikost 42/47/52/56 cm
Barva black matt/green || grey matt/orange
Vidlice Zoom Vaxa 30S 595S AMS HLO 100mm
Hlavové složení Neco H148M
Řazení S-Ride SLM300 2x9
Přesmykač S-Ride FDM300
Přehazovačka S-Ride RDM300 9 speed
Kazeta Sunshine MTB-CS-HR9-36 11-36
Kliky Prowheel TN-CY10 36-22/175mm
Brzdy Clarks Clout
Přední náboj HBC QR 100mm 
Zadní náboj HBC QR 135mm 
Ráfky Remerx Top Disc 32h
Plášťe Impac Smartpac 29x2.1”
Řídítka HBC 720/31.8mm
Představec HBC 70-100/31.8mm
Sedlovka HBC 350-400/31.6mm
Sedlo HBC VL-1831
Pedály Wellgo C127DU

Montáž kola po dodání
Kolo Vám doručíme ve velmi odolném přepravním kartónu. Kolu po dodání musíte věnovat cca 30-40 min pro smontování. Brzdy, přehazovačka a popř. přesmykač osazeno řetězem, řadící a brzdové páčky seřízené a namontované, zadní kolo namontované, vše je ihned plně funkční. Je potřeba kolo osadit pedály (klíč č. 15, pozor na levé klice je levý závit, na pravé klice pravý závit), namontovat řídítka, sedlovku, přední kolo (mezi destičkami je umělo-hmotná záslepka, ta je potřeba vyndat, ponechte si záslepku pro případ, že budete kolo přepravovat bez předního kola), dotáhnout kliky kola do středu – to je velmi důležité, dotáhněte hlavu kola (šroub je pod umělou zátkou na středu řídítek). Může se stát, že přední brzdový kotouč bude „štrejchat“ o brzdové destičky, prosím otočte kolo a vycentrujte brzdové těleso (destičky) na střed kotouče-dělá se to dvěma šrouby, které směřují do vidlice, povolením se brzdové těleso (třmen) uvolní a můžete ho vycentrovat, dívejte se směrem dolů, přes těleso, krásně uvidíte, jestli je kotouč při otočení kola mimo dosah brzdových destiček-není to nic složitého.

Občas udělejte kontrolu šroubů a to zejména: Dotažení dvou bočních šroubů u hlavy (představci) řídítek, horního šroubu na hlavě pod umělou zátkou, 4x šroubů u příruby na představci kola, dotažení klik kola a pedálů, dotažení šroubu pod sedlem, kontrola a dotažení rychlo-upínáků u sedlovky a u obou dvou kol.

Záruční/pozáruční servis kola/garanční prohlídka
Na naší prodejně Vám poskytneme záruční i pozáruční servis kola HEAD. V případě, že dojde k závadě v záruční době (2 roky), kontaktujte nás a my Vám vytvoříme podmínky pro co nejlepší řešení reklamace/závady. Standardem je, že kolo v záruce posíláme do továrny HEAD, která je v ČR a tam závadu opraví. V tomto případě je zařízení logistiky dopravy na nás a vše je velmi rychlé. Pro případ reklamace Vám doporučujeme, ponechte si přepravní kartón někde uskladněn. Garanční prohlídka je u nás hrazena (700 Kč) a to z důvodu, že drtivá většina kol je prodávána za tzv. VIP ceny HEAD a bohužel již není prostor, pro poskytování garanční prohlídky zdarma - HEAD uznává garanční servis z jakéhokoli servisu kol.

Geometrie

 

Typ Název Velikost Stáhnout
.pdf HEAD BIKES -geometrie.pdf 1,4 MiB
Dotaz na HEADsportSHOP.cz

Potřebujete poradit ohledně výběru produktů HEAD/CRUSSIS, nebo máte jiný dotaz? Napište nám a my Vám co nejdříve zavoláme, nebo napíšeme. Jste-li „netrpěliví“, zavolejte nám na tel. číslo +420 737 571 268.

povinné položky

Obsah košíku
Celkem: 0,00 
Zobrazit košík
Vrátit se k nakupování