Krosové kolo HEAD I-PEAK 2.0 28" MEN greymatt/green 2024 S-RIDE 3x9

Požadujete VIP cenu 14.499 Kč - ZAREGISTRUJTE SE do "VIP zóny HEAD"

Při osobním vyzvednutí na naší provozovně/Praha 4, Vám kolo HEAD předáme sestrojené a seřízené. Návod, jak kolo HEAD sestavit, při dodání na Vaší adresu, je dole v textu.

Pánské krosové kolo HEAD vyrobené v České republice, hydraulické kotoučové brzdy, bowdeny/lanka vedena rámem kola, 27x rychlostí, Alu 6061 HT, 28‘‘. Výška rámu 50/55/59 cm, hmotnost 13,9 kg. Geometrii rámu najdete v souboru PDF dole, na této kartě produktu.

při.../dodání na DOTAZ - k informaci o dostupnosti kola HEAD, použijte kontaktní formulář dole na této stránce.

Celý popis
Kód produktu: 23601 28
Skladem (1 ks)
VARIANTY/DODÁNÍ:
28"/59 cm/XXL/23"/pro 193-205 cm/dodání 72 h. 28"/50 cm/L/20"/pro 170-180 cm/dodání 72 h. 28"/55 cm/XL/21,5"/pro 183-190 cm/dodání na DOTAZ!
16 999  13 599  (cena s DPH)

Výroba/montáž kol HEAD v ČR
Kvalita nejen samotného výchozího materiálu, ale také konečné montáže v ČR, spočívá v tom, že kola HEAD nejsou montována na klasické montážní lince, ale na samostatných stojanech, díky čemuž je možné zajistit mnohem vyšší preciznost. Každé kolo HEAD je od A do Z stavěno na jediném stojanu a střídají se u něho jednotliví mechanici, cca osm až devět lidí, v závislosti na konkrétních prováděných úkonech. Pásovou/linkovou výrobu HEAD zkoušel před mnoha lety a po třech měsících od ní upustil. Už to, že kolo bylo na lince uchyceno vzhůru nohama, je pro kvalitu seřízení problémem.

Recenze/TEST HEAD i-PEAK

HEAD i-PEAK - vzhledem k ceně, je komponentové osazení k uživateli celkem příznivé a kdo nehledá bleskurychlou reakci řazení závodních sad, ale naopak dá přednost dlouhodobé funkčnosti a jednoduchosti, bude určitě spokojen. Čtyřhrannou osu klik lze v této cenové kategorii přijmout s klidným srdcem a kryt převodníku budoucí majitel rozhodně uvítá. Kromě pohonu jsou spolehlivou volbou i brzdy, které nabídnou dobré dávkování plynulého výkonu bez nějakých kousavých projevů.

Přední odpružení rovněž nevybočuje z řady spolehlivých komponentů střední třídy a pružinová vidlice dokázala kopírovat povrch polních cest docela spolehlivě bez nějakých tvrdších projevů. Citlivost vidlice pak lze ze sedla snadno omezit páčkou lockoutu na korunce, a to i za jízdy. Většinu času jsme ale nechali vidlici otevřenou, protože hmotnost jezdce je celkem rovnoměrně rozložená mezi sedlo a řídítka, takže na vidlici nespočívá taková váha, aby se rozhoupala ve zdvihu při každém šlápnutí. Stejně jako vidlice se velice příjemně ukázal i vzorek plášťů, který i přes hrubší boční profily nabídne plynule odvalující středový profil s docela dlouhou životností. Ráfky domácí značky v designu sladěném s rámem pak na nábojích  nevykazovaly po testu nijak výrazné rozcentrování, takže i v tomto směru je vše bez připomínek.

Samotná jízda je hlavně o hravé geometrii a kratším posedu, který nadchne všechny jezdce, kteří neradi ohýbají záda a usadí jej hezky zpříma s rukama pohodlně vysoko. Opravdu výletní posed vybízí ke kochání se okolím, ovšem kolo umí také zabrat, protože kratší geometrie ukázala velice svižný jízdní projev, a rozhodně nejde o nějaký líný kros pro nedělní vyjížďku s rodinou. Posed sice nevybízí k nalehnutí na řídítka a zapření se do pedálů, ale i přes celkově komfortnější střih má kolo docela svižné chování jak na rovině, tak třeba ve výjezdech.

Tuhý rám totiž nijak neokrádá při záběru do pedálů, ale díky průměru sedlovky 27,2 mm a měkčímu sedlu nemá jezdec pod zadkem pocit, že by musel jezdit pouze po hladkých silnicích. Zatímco na silnici je hravý projev hodně příjemný, v terénu musí jezdec občas počítat s tím, že je nutné kolo trochu krotit. Rychlejší polňačky směrem z kopce si tak vyžádají pevnější ruku, aby měl jezdec vše pod kontrolou. Každopádně je pak geometrie velice příznivá k jakékoliv změně směru. Obratnost v tomto případě není na úkor stoupacích vlastností, kde je sice třeba nalehnout více na řídítka v prudším kopci, protože se přední kolo umí zvedat celkem snadno, nicméně je to kros, a ne bike, takže je vše v pořádku.

HEAD i-PEAK  ve své  je hodně povedeným kolem jak pro pohodové výlety, tak pro turisty, kteří nechtějí líný stroj, ale dají přednost obratnému a živému kolu, které stejně svižně zatáčí, jako jede kupředu.

Rám Alloy 6061 HT
Velikost Men – 50/55/59 cm | women – 46/50/54 cm
Barva black matt/green | grey matt mint 
Vidlice Zoom 187D AMS HLO 65mm
Hlavové složení Neco H113
Řazení S-Ride SLM300 3x9
Přesmykač S-Ride FDM300
Přehazovačka S-Ride RDM300 9 speed 
Kazeta Sunshine MTB-CS-HR9-32 11-32
Kliky Prowheel Zephyr 701 48-36-26/175mm
Brzdy Clarks Clout
Přední náboj HBC QR 100mm
Zadní náboj HBC QR 135mm
Ráfky Remerx Dragon 719 32h
Plášťe Impac Smartpac 28x1.6”
Řídítka HBC 660/31.8mm
Představec HBC 90-100/31.8mm 
Sedlovka HBC 350/27.2mm
Sedlo HBC VL-3389/VL-4333
Pedály Wellgo C127DU

Montáž kola po dodání
Kolo Vám doručíme ve velmi odolném přepravním kartónu. Kolu po dodání musíte věnovat cca 30-40 min pro smontování. Brzdy, přehazovačka a popř. přesmykač osazeno řetězem, řadící a brzdové páčky seřízené a namontované, zadní kolo namontované, vše je ihned plně funkční. Je potřeba kolo osadit pedály (klíč č. 15, pozor na levé klice je levý závit, na pravé klice pravý závit), namontovat řídítka, sedlovku, přední kolo (mezi destičkami je umělo-hmotná záslepka, ta je potřeba vyndat, ponechte si záslepku pro případ, že budete kolo přepravovat bez předního kola), dotáhnout kliky kola do středu – to je velmi důležité, dotáhněte hlavu kola (šroub je pod umělou zátkou na středu řídítek). Může se stát, že přední brzdový kotouč bude „štrejchat“ o brzdové destičky, prosím otočte kolo a vycentrujte brzdové těleso (destičky) na střed kotouče-dělá se to dvěma šrouby, které směřují do vidlice, povolením se brzdové těleso (třmen) uvolní a můžete ho vycentrovat, dívejte se směrem dolů, přes těleso, krásně uvidíte, jestli je kotouč při otočení kola mimo dosah brzdových destiček-není to nic složitého.

Občas udělejte kontrolu šroubů a to zejména: Dotažení dvou bočních šroubů u hlavy (představci) řídítek, horního šroubu na hlavě pod umělou zátkou, 4x šroubů u příruby na představci kola, dotažení klik kola a pedálů, dotažení šroubu pod sedlem, kontrola a dotažení rychlo-upínáků u sedlovky a u obou dvou kol.

Záruční/pozáruční servis kola/garanční prohlídka
Na naší prodejně Vám poskytneme záruční i pozáruční servis kola HEAD. V případě, že dojde k závadě v záruční době (2 roky), kontaktujte nás a my Vám vytvoříme podmínky pro co nejlepší řešení reklamace/závady. Standardem je, že kolo v záruce posíláme do továrny HEAD, která je v ČR a tam závadu opraví. V tomto případě je zařízení logistiky dopravy na nás a vše je velmi rychlé. Pro případ reklamace Vám doporučujeme, ponechte si přepravní kartón někde uskladněn. Garanční prohlídka je u nás hrazena (700 Kč) a to z důvodu, že drtivá většina kol je prodávána za tzv. VIP ceny HEAD a bohužel již není prostor, pro poskytování garanční prohlídky zdarma - HEAD uznává garanční servis z jakéhokoli servisu kol.

Geometrie

 

Typ Název Velikost Stáhnout
.pdf HEAD BIKES -geometrie.pdf 1,4 MiB
Dotaz na HEADsportSHOP.cz

Potřebujete poradit ohledně výběru produktů HEAD/CRUSSIS, nebo máte jiný dotaz? Napište nám a my Vám co nejdříve zavoláme, nebo napíšeme. Jste-li „netrpěliví“, zavolejte nám na tel. číslo +420 737 571 268.

povinné položky

Obsah košíku
Celkem: 0,00 
Zobrazit košík
Vrátit se k nakupování